Ezcool Güvenlik Ürünleri
Bayimiz Olun...
Son Gezilen
Son gezilen ürün bulunmamaktadır.
Sepet İşlemleri
Döviz Kurlarımız
1 USD=3,599 TL
1 EUR=3,916 TL
Sistem Robotu
Sistem Robotu
Kredi Kartı Oranları
Kredi Kartı Çekim Oranları
Ürünlerimizin tümünü kendi veb sitenizde yayınlamak için lütfen tıklayın.
Hata Bildiriminde Bulunun

Yeni Ürün İade ve Değişim Koşulları (DOA):

Kapsam :

  • Yetkili servisinden arızalı değişim veya iade raporu alınmış ürünler
  • Hatalı sipariş alınması ve yanlış ürün gönderimi İade için sitemizde bulunan İade Prosedürünü inceleyiniz.
  • Ürün ile birlikte iade faturası ve satış fatura fotokopisi gelmelidir.
  • Ürün birebir değişim yapılamıyorsa güncel fiyattan iade edilmelidir.

Değişim Süresini Aşmış Ürünlerin Servis İşlemleri:

 

Bütün marka ve model ürünler kendi ithalatçısı ya da anlaşmalı yetkili servislerine gönderilmelidir. Firmaların irtibat bilgileri web sitemizde (Yetkili Servisler) mevcuttur.

Teknik servise kabul edilmeyen ürünler

  • Tüketici ve Ev elektroniği ürünleri
  • Çevre Birimleri İşletim sistemleri ve programlar
  • Tüketim ve sarf malzemeler
  • Anlaşmalı servisi olan ürünler

 

  • Ürün yetkili servisi tarafından onarılır veya değişimi yapılır
  • Ürün birebir değişim yapılamıyorsa güncel fiyattan iade edilmelidir

Ürün Kabul ve Teslim Koşulları:

  • Bayi, ürünleri anti statik koruyuculu veya kutulu şekilde teslim etmelidir.
  • Bayi, ürünleri irsaliye ile teslim etmelidir, ürünlerin teslimi iadenin kabul edildiği anlamına gelmemektedir.
  • Ürünler hakkında kabul ve ret kararı teknik servisin incelemesinden sonra kesinlik kazanır.
  • Bayi, İstanbul içi hazır ürün teslim alırken "Oksid Bilişim Arıza Takip Formu"nu teslim etmelidir.
  • İstanbul dışı ürün tesliminde Bayi'den form aranmaz.
  • Bayi formu kaybetmiş ise, ürün yazı karşılığı teslim edilir. Yazı şirket antetli kağıdına, teslim alacak yetkilinin adı soyadı açıkça yazılmış, kaşelenmiş ve şirketin imzaya yetkili kişisi tarafından imzalanmış olarak gönderilmelidir.
  • Servise bırakılan ürünlerin ( Bilgisayar, Notebook, Netbook, Flash Bellek, Hafıza Kartları, Sabit Diskler vb depolama ürünleri ) içerisinde bulunan tüm verilerin her türlü sorumluluğu veri sahibine aittir.
  • Ürün kabul ve teslimi hafta içi 09:00 - 16:00 saatleri arasında yapılmaktadır.
  • 90 gün içerisinde servisimizden alınmayan ürünlerde sorumluluk kabul edilmez.
  • İstanbul dışı kargo masrafı gönderen tarafa aittir.Aksi durumda ürün kabulü yapılamamaktadır.
  • Hazır ürünlerin farklı adrese sevki ve teslimi yapılmamaktadır.
  • Hazır ürünlerin teslimi sevkiyat ile yapılmamaktadır.
  • Kargoda hasar görmüş ürünlerin kargo tutanağının tutulması gerekir.
  • Arızalı ürün kabul sırasında kullanıcı hatası belirtilmeyen ürünlerin garanti sorumluluğu ithalatçı firmaya ya da anlaşmalı servisine aittir. Oksid Bilişim sonradan oluşacak bir garanti dışı durumlar için sorumluluk kabul etmemektedir.
  • Seri numarası olmayan ürünler Oksid Bilişim satış fatura fotokopisi ve garanti belgesi ile teslim edilmelidir.

Dikkat: Tarafımıza yapılacak bütün gönderilerin anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları ile yapılması gerekir.

Kullanıcı Hatası Garanti Dışı Durumlar :

  • Uygunsuz paketleme,
  • Üründe çatlak ve kırık,
  • Ürün üzerindeki vidalarla oynama veya kayıp vidalar,
  • Ürün üzerindeki etiketin çıkarılması,
  • Ürünün herhangi bir yerinde ezik, vuruk, çizik,
  • Sağlıksız taşıma sırasında meydana gelen arızalar,
  • Elektronik parçalarla oynanılması, değiştirilmesi,
  • Yanık ve isli yongalar,
  • Ürün üzerindeki herhangi bir parçanın zarar görmesi,
  • Ara kabloların ters takılması, kırılması veya zarar görmesi,
  • Seri numarasının değiştirilmesi, okunamayacak şekilde olması,
  • Ürünün herhangi bir yerini boyamak ya da lekelemek,
  • Ürüne çıkarılamayacak etiket yapıştırmak veya sökülmüş etiketin kalıntıları,
  • Doğal afetlerden kaynaklanan hasarlar,
  • Aşırı sıcak, aşırı soğuk, rutubet, tozlanma,
  • Virüslerden oluşan her türlü problemler,
  • Elektrik şebekelerinden doğan tüm arızalar,
  • Cihazlarda yüklü olan yazılımların bir sebeple silinmesi,
  • Ürüne yanlış bios ve Firmware yüklenmesi

Bu tür durumlarda ürün yetkili servisi tarafından garanti dışı işlem görebilir.

NOT: Piksel hatalı olan ürünlere ilgili markaların yetkili servislerince garanti verilmemektedir.

 
Oksid Bilisim